به‌هیچ‌وجه تحمل از نمای خشک سنگ دوباره

اتصالات این سیستم مکانیکی در واقع مخفی و بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن کامل نما به انواع مختلف مصالح کاربرد دارند. با این حال به دلیل اینکه تنوع و یکسانی و هماهنگی عالی رنگ در نمای سرامیکی و همچنین محکمی و براق آن نسبت به هر نوع پوشش دیگری بیشتر است و نمای سنگی به جز حفظ کیفیت رنگ مزیت خاص دیگری نداشته و حتی گران قیمت­ تر نیز هست، ضمن اینکه وزن سنگ بسیار بیشتر بوده و برای ساختمان­های بلند فشار زیادی به کل ساختار وارد می گردد. این سیستم در صنعت ساختمان سازی و نما، به طور وسیع برای پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام که در معرض بارندگی میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. سنگ های نما از جنس های مختلفی از معادن کل کشور استخراج شده و به چرخه ی فرآوری و ساختمان سازی می رسند. با توجه به نمودار ارائه شده، چوب (چندلایه) مناسبترین مصالح در فصل سرما است.از میان مصالح فوق تنها استفاده سنگ نما به علت آنکه مقاومت آن از حداقل مقاومت مورد نیاز مصالح کمتر میباشد، از نظر اقلیم شهر تهران مردود میباشد. اندازه حفره ها حداقل ۲ میلیمتر باشد، عمق و ضخامت سوراخ ها باید متناسب با بست و پیچ در نظر گرفته شود.

اجرای نمای خشک شیراز

Data w​as cre​at᠎ed by G SA C​onte nt G enerator D em᠎over si on.

پنج شگفت‌انگیزترین نمای خشک تغییر نحوه دیدن جهان

2. هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما و سابکاری کف جدا محاسبه میشود؟ روش اجرای نمای خشک سنگ ایمن است و احتمال جدا شدن و افتادن سنگ از نما را حداقل چند سال به تاخیر می اندازد. اصولی ترین حالت استفاده از مش های فایبرگلاس با چشمه های کوچک ( ۴ میل در ۴ میل ) به وزن مخصوص حدود ۷۵ تا ۱۱۰ گرم با عرض ۶۰ یا ۱۲۰ سانت ( برای کم کردن پرت ) و چسب های پلی یورتان مخصوص تک جزیی با دو جزیی می باشد . اکثراً برای نمای داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و برای ایجاد عایق صوتی بین دیوارههای میانی دو واحد یا بین دو اتاق کاربرد دارد. امروزه آجر می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب مصالح ساختمان های این مناطق کشور باشد. نمای سرامیک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مشتری را مجاب به انتخاب آن خواهد کرد. نماهای سرامیک خشکی که مواد اولیه کاملاً طبیعی دارند، میتوانند همانند نمای کردن وال بهگونهای طراحی شوند که جلوهای معاصر یا سنتیتر، بسته به انتخاب شما از میان انواع نمای سرامیک خشک، ارائه دهند که زیبایی طبیعی و ظاهر سنگ مانند گرانیت یا سنگ مرمر را به نمایش میگذارد.

های ساختمانی کمتر است.

به این ترتیب از ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ با پیشرفت فناوری ساخت بتن و اجرای آن، پانل های اکسپوز به درجه بالایی از مقاومت و کیفیت رسیدند. علاوه بر این، رنگ سرامیک خشک در برابر نور خورشید دارای مقاومت بالایی است و باگذشت زمان تغییر نمیکند. نحوه پیادهسازی و نصب نمای چوبی هم بسیار آسان بوده و با سرعت بالایی میتوان آن را نصب کرد به همین خاطر هزینه اجرایی آن نسبت به دیگر نماهای ساختمانی کمتر است. ابتدا و انتهای پروفیل ها، فریم و بازشو پس از برش به صورت فارسیبر و قبل از اتصالات می بایست به چسب رنگی مخصوص آغشته شود تا پس از اتصالات نهایی یکنواختی در محل برش بیشتر احساس شود. همان طور که شما هم تجربه کرده اید، قسمتهایی از یک ساختمان که همواره در خاطر افراد میماند یکی دکوراسیون داخلی و دیگری نمای آن ساختمان است تا جایی که ممکن است نمای یک ساختمان به عنوان یک عنصر شاخص در آن محل شناخته شود و بعضا حتی افراد از آن نما برای آدرس دادن نیز استفاده بکنند.

تاریخچه نمای خشک

یک فر توکار با عملکرد ساده از دو عنصر گرمایشی برای ایجاد حرارت پختوپز استفاده میکند که یکی در قسمت بالای فر و دیگری نزدیک پایههای آن است. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم نمای سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالا می باشد. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکدست می شود و لاستیک های ضربه گیر با کیفیت بالا در محل اتصال سرامیک به ریل جهت جلوگیری از لغزش و لرزش قرارداده می شوند. در این شیوه از اجرای سرامیک، تایل های سرامیک خشک پرسلانی توسط قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی شده و در فواصل مشخص شده به هم متصل می گردند. دارد و این مزایا به دلیل فرآیندی است که هنگام پرسلانی کردن سرامیک اتفاق می افتد. همچنین به هنگام نصب کاشی ها باید دقت نمود چسب کاشی روی کاشی باقی نماند ، چون پس از خشک شدن ، به راحتی قابل پاک کردن نمی باشد . در این شیوه سرامیک خشک پرسلانی توسط اتصالات آلومینیومی ویژه ای به نام کلمپبر بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می گردند. جزئیات زیرسازی در هر سیستم با توجه به نوع سازه اصلی ساختمان مورد نظر و محاسبات سازه ای نما کاملا متفاوت و قابل تغییر می باشد.

شرکت های نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت اجرای نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید