چگونه برای تبدیل نمای خشک به موفقیت

در ارتفاعات بالاتر، بار باد بر سازه نیز باعث از دست دادن استحکام مصالح نما می شود که در نهایت منجر به سقوط آن می شود و خطراتی را ایجاد می کند که قابل تعمیر نیستند. همچنین زیبایی طرح ها، تنوع رنگ، گرما و آرامشی که دیدن اشیا و سازه های چوبی به انسان می دهد و اصالت و حس قدمتی که نماهای چوبی ایجاد می کند با سنگ، فلز، آجر و امثال آن به دست نمی آید. ماده به دست آمده از هر یک از اجزای آن قوی تر و بادوام تر است. گاهی برای اجرای بهتر کار و نصب ساده تر از توری مرغی نیز استفاده میشود. با توجه به اجرای نمایان و غیرنمایان سرامیک خشک، طراحی متفاوتی دارند. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. زمانی که از نمای خشک در ساختمان استفاده می کنید به ازای هر مترمربع از آن80 الی 100 کیلوگرم از وزن را کاهش می دهید. بایرامیکس به راحتی می تواند ناهمواری های گچ کاری را بپوشاند. که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیر گذار است و زیبایی آن منوط به هماهنگی با سایر عناصر آن مکان است.  Da ta w​as generat​ed ​by G SA C​onte nt Gen er ator Dem​ov ersi on.

نمای خشک در ایران

بنابراین این ویژگی ها باعث می شود نمای چوبی ساخته شده از چوب ترمووود علاوه بر ظاهر زیبایی و یکنواختی و خلوص رنگ دلپذیر، به دلیل پایداری ابعاد و رطوبت کم، ماندگاری بیشتری داشته باشند و شکل خود را حفظ کنند. اما در سیستم نما خشک به دلیل عدم وجود ملات در قسمت های مرتفع ساختمان سرعت و سهولت بیشتری نسبت به سایر نماها مانند نماهای آجری دارد. در نتیجه مجبور شدند برخلاف واقعیت موجود، منشیهای ادارات را مرد انتخاب کنند؛ هاشمی میگفت: در غیر اینصورت امکان داشت ضربه بیشتری به اثر وارد شود. چوب های ترمووود به دلیل فرآیندی که در طول عملیات انجام می دهند دارای خواصی هستند که آنها را به بهترین انتخاب برای نماهای چوبی خارجی و داخلی تبدیل می کند. چرا که وجود یک طرح بسیار می تواند در اجرای بهتر نما به ما کمک کند. در ادامه شما را با انواع نمای ساختمان آشنا خواهیم کرد که در بازسازی خانه نیز می تواند به شما کمک کند. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبایی، امکان استفاده از حداکثر نور روز را فراهم می کند. اسکای لایت مانند سایر نماهایی که در آنها از متریال شیشه استفاده می شود، یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شود.

صنعت موسیقی در مورد اجرای نما چه چیزی می تواند به شما بیاموزد

بهتر است به نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که یکی از پر طرفدارترین نماهائی است که در ساختمان ها استفاده می شود، بپردازیم. نمای اسپایدر که به آن سازه اسپایدر نیز گفته می شود، یکی از انواع پرکاربرد سازه های مدرن است. نمای تمام شیشه از زمان معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است. نمای پانچ متال را می توان بعنوان یکی از خاص ترین انواع نمای مدرن در نظر گرفت، زیرا ظاهر بسیار متفاوتی دارد و در هر محیطی مشاهده نمی شود. از معایب نماهای شیشه ای می توان به افزایش بیش از حد دمای داخلی ساختمان در فصول گرم و معتدل سال، احساس عدم آسایش حرارتی در فصول سرد سال و مصرف بالای انرژی و آلودگی هوا اشاره کرد. یکی از مدلهای بالاردهی فر توکار در بین انواع محصولات برندهای مختلف، فر توکار اسنوا مدل SCE-3607 است که با مشخصههایی همچون گریل، درب با شیشه سه جداره و نشکن، فن کانوکشن، فن خنک کننده، المنت حرارتی در بخشهای بالا و پایین دستگاه، تایمر با قابلیت برنامهریزی، صفحه کلید لمسی، یک عدد سینی کیک پزی و توری کروم همراه شده است. یکی از نمونههای گازی بازار از برند خوشآوازهی اخوان فر توکار اخوان مدل F28 است که دارای امکاناتی همچون ردهی انرژی A، فن داکتی داخلی جهت یکنواخت کردن حرارت، تایمر تاچ اسکرین، ترموکوپل دو زمانه، شیلنگ ایمنی، بدنهای تمام استیل، شیر ترموستاتیک و شیشههایی ایتالیایی است.

انواع روش های نمای خشک

جالب است بدانید که در این محصول از یک فن خنک کنندهی هوا به جهت خنک شدن دستگاه و تایمر دیجیتالی تمام لمسی استفاده شده است و اقلامی همچون شلف استیکپز و روغنگیر از جمله گزینههای همراه این فر به شمار میرود. عمق و ارتفاع این محصول ۶۰ سانتیمتر است و و با وجود گنجایش ۶۵ لیتریای که دارد برای خانوادههای کمجمعیت گزینهای با امکانات بالا و کاربردی به شمار میرود. همچنین لازم به اذعان است که عمق این نوع فر توکار ۵۵ سانتیمتر و ارتفاع آن ۶۰ سانتیمتر است. این نوع فر توکار ارتفاعی به اندازهی ۶۰ سانتیمتر و عمقی ۵۵ سانتیمتری دارد و با وجود فندک اتوماتیک در ساختار آن کار با این فر بسیار راحت شده است. ساختار آن به صورت قطعاتی عایق، مانند شیشه، است که در داخل قاب چوب یا آلومینیوم قرار می گیرد. مواد نسوز خنثی، مانند نسوزهای کرومیا و آلومینا، به دلیل دمای ذوب بالا، قیمت متوسط و توانایی استفاده در محیط های اسیدی و اساسی، توسط صنایع فلزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، در حال حاضر اکثر تولید کنندگان آجر نسوز را از این مواد استفاده میکنند. به دلیل مقاومت مناسب سیمان در برابر عوامل جوی مانند رطوبت و قیمت کمتر آن نسبت به سایر مصالح مانند شیشه، آجر و …

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید