مزایای نمای خشک

بتن نما این امکان را به طراحان و پیمان کاران می دهد تا از ابعاد متفاوت با توجه با قالب گذاری های متفاوت در انواع پروژه ها استفاده کنند . قابل ذکر هست که امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی از دیگر مزیت های قابل استفاده در این نوع پنجره هاست. این بتن ها به دلیل سطح صاف، یکدست و صیقلی خود در نماکاری و زیباسازی ساختمان کاربرد دارند و برای معماران این امکان را فراهم می کند که به راحتی برنامه های مربوط به دکوراسیون داخلی نظیر رنگ آمیزی را بر روی آن ها اجرا نمایند. فقط باید محل نصب به صورت دوره ای تمیز شود تا زیبایی آن حفظ شود. این کار سبب می شود تا رنگ ها یک دست بوده و کار نیز نظرم بهتری داشته باشد. کاربرد نمای خشک، ضمن بهرهمندی از مزایایی نظیر سهولت کاربرد و صرفهجویی همه جانبه در هزینهها، به ارتقاء سطح کیفی کار نیز، کمک شایانی نموده است.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

اجرای نمای ساختمان به روش خشک، برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا با نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد انجام شد. ظاهر سنگ استفاده شده در اجرای نمای خشک سنگ ، به دلیل تمیز بودن و عدم ایجاد لکه روی آن ، بر خلاف روش تر و نیاز به تمیز کردن سنگ به دلیل دوغاب ریزی ، بی نقص و دارای زیبایی بیشتری است. حوضخانه : به اتاق و ایوان و زیرزمینی گفته می شود که در آن یک آب گیر قرار دارد و معمولاً برای خنک نگه داشتن مواد غذایی از آب استفاده می کردند . از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند.

یک سلاح مخفی برای روش های نمای خشک

این نمونه از سرامیک ها به عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند. به همین دلیل برای انتخاب نما و مصالح باید به طراحی های شهری نیز توجه داشت. نیاز به گفتن نیست که در صورت نفوذ رطوبت به درون یک سازه نه تنها از استحکام آن کاسته می شود بلکه عوامل نامطبوعی مثل انواع قارچ و رطوبت در سطح آن بوجود می آید که خب شرایط برای زندگی سخت می شود و احتمال خطراتی چون پوسیدگی و خرابی سازه در دراز مدت نیز وجود خواهد داشت. این ویژگی به دلیل خاصیت ضد لغزش آن می باشد. همچنین خاصیت اکسپوز باعث مقاومت در برابر شرایط آب و هوا بحرانی و مقاومت در نفوذ آب میشود. کاشی را میتوان با استفاده از آب و یا تمیز کنندههای مایع با PH خنثی (غیر اسیدی و غیر قلیایی) نما سرامیک تمیز کرد . که این ویژگی به دلیل مواد افزودنی به بتن و پایه اصلی آن است و بتن نما می تواند این تغییرات درجه حرارت را تحمل کرده و خنثی کند. یکی از مزیت های استفاده از بتن اکسپوز در مبجث نما سازی مقاومت بسیار خوب این محصول در برابر تنش های حرارتی و دمایی است که این ویژگی آن را تبدیل به عایق خوب گرما نیز می کند.

Th᠎is has be en cre​ated by behsaznama C᠎onte᠎nt Gene rator DEMO.

متریال نمای خشک

سایه اندازی دیوار ها در طراحی پلان متراکم باعث ایجاد سایه شده و از تابش مستقیم خورشید به جداره ها جلوگیری می کند. یعنی شما میتوانید آنرا با هرگونه ماده مانند سنگ آهک، کوارتز ،گرانیت یا بازالت ترکیب کنید و طرحی یونیک برای منزل خود ایجاد نمایید. اما آیا واقعا سنگ بهترین متریال برای نماست؟ قیمت سمنت برد معمولاً بر حسب متر اعلام میشود اما فروش سمنت برد به صورت پانلی میباشد. نماي فلزي ساختمان علاوه بر ظاهر زیبا و جذابی که به نما می دهد، در حفظ نمای ساختمان از عوامل جوی مانند باد و باران و گرد و غبار نیز بسیار خوب عمل می کند. علاوه بر این حتی راه رفتن روی آن در مقایسه با شکل بتن سنتی ایمن تر است. این به معنی مقاومت آن در برابر وزن عناصر مختلف و شرایط سخت می باشد. اگر در نمای داخلی خانه خود یک دیوار آجری دارید میتوانید روی آن را یک حرف فارسی یا انگلیسی بتراشید. به همین دلیل می بینیم که در مکان هایی با شرایط آب و هوایی نامطلوب که سازه ها در معرض دماهای بسیار بالا و یا سرمای شدید هستند برای آنکه خیال سازنده از جهت استحکام آن در برابر این تغییرات راحت باشد، از بتن اکسپوز که یکی از بهترین و کارآمد ترین مواد است استفاده می کنند.

دتایل اجرای نمای خشک

᠎This content was w᠎ritt​en with the ᠎he lp ᠎of behsaznama Content Gen er at or D​emover​si on !

دیدگاهتان را بنویسید