فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره نمای خشک فلزی نمی دانستی

برخلاف نمای ملاتی در نمای خشک از ملات استفاده نمیشود و سطح روی نما را با استفاده از اتصالات مکانیکی و عمدتا فلزی به سازه بنا وصل می کند . اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام می شود. ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. یکی از عیب های پنل های کامپوزیت آلومینیوم این است که اگر ضربه محکمی به آن ها وارد شود، شکلشان تغییر می کند. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. شرکتهای نمای خشک در نحوه اجرای نمای خشک ساختمان از تجهیزات خاصی استفاده میکنند. Conte᠎nt h᠎as be᠎en g ener ated with t​he ​he​lp of behsaznama Conte nt Generator Demoversi᠎on !

راهنمای نهایی نمای خشک

اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. باتوجهبه مواردی که در بالا اعلام کردیم، استفاده از یک سیستم نما خوب که از خطرات نام برده حفاظت کند باید در اولویت شما قرار گیرد، البته همین مورد در عین حال حفاظت از ساختمان باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینههای جانبی ساختمان نیز میشود. اما در مناطق سرد و خشک، طراحی به گونهایست که هوا در آن حبس میشود. انتخاب و گزینش بهترین نوع رنگ نما برای رنگ آمیزی سطوح خارجی ساختمان چندان فرآیند دشواری نیست ، تنها لازم است که محصولات موجود در بازار را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید که کدام نوع مناسب ویژگی های مورد انتظار شماست. پس از پروسه ی طراحی و اتمام آن مرحله ی شروع نقشه برداری و تهیه ی نقشه های شاپ دراوینگ جهت از بین بردن خطاهای سازه ,مدول بندی متریال,زیرسازی فلزی و مدیریت پرت مصالح انجام خواهد پذیرفت. در این روش ملات و سیمان به کار برده نمیشود بلکه سنگ با استفاده از پیچ و مهره فلزی بر روی دیوار نمای ساختمان نصب میگردد. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره.

ونیل تقریبا به هیچ گونه تعمیر و نگهداری نیاز ندارد و در انواع خانه ها و ساختمان ها استفاده می­شود، مقرون به صرفه می­باشد و در انواع رنگ ها قابل تهیه می­باشد. مزایای بی نظیر این نما در در کنار ایده آل و مقرون به صرفه بودن قیمت آجر نما خشک، این نما را به گزینه ای مناسب برای اجرا تبدیل نموده است. که در این صورت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود . دفتر معماری پلان کده بر آن است که کلیه ی طراحی ها را از مرحله ی طراحی پلان مسکونی”تجاری” اداری، طراحی نما به سبک مدرن و کلاسیک، طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی “اداری” تجاری، طراحی پلان و نمای ویلا، بصورت اصولی طبق قواعد و ارکان صحیح معماری در “اسرع وقت با هزینه های مناسب توسط بهترین طراحان” به کارفرمایان بصورت حضوری و آنلاین در کلیه ی شهرهای ایران ارائه دهد، در این مقاله برآنیم که قبل از بررسی طراحی نمای رومی با تاریخچه و تعاریف معنایی در رابطه با نمای ساختمان آشنا شویم… نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند.

تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) ، این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. و یا برای نماهایی که سنگ آنها چرمی حالت یا گرانیتی می باشد امکان استفاده از سیلیس وجود ندارد زیرا سیلیس موجب لایه برداری از سطوح این نوع سنگ ها می شود و پس از اجرای شستشو با سیلیس براقیت سنگ ها از بین می رود. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد.

خرید سرامیک نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای سنگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید