ذهن دمیدن تکنیک در نمای سرامیک خشک

اینها مواردی هستند که هر کدام ایجاد شفافیت فضایی میکنند. در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. مطالب مربوط: نمای ساختمان، 5 پوشش فلزی مدرن! این نرم افزار برای طراحی نمای ساختمان، طراحی داخلی و منظره مناسب است. به همین منظور انواع نمای خشک متناسب با نوع کاربری و هزینه و سلیقه افراد متشکل از مصالح گوناگون مانند آلمینیوم، سیمان، بتن، کامپوزیت، چوب، شیشه و چندین مصالح جدید و خاص وجود دارد که در این مقاله به آشنایی با برخی از انواع نمای ساختمان پرداخته شده است. از چوب هایی که برای نماسازی استفاده می شود چوب ترموود و چوب پلاست است که در مقاله ای مجزا به مزایا و عایب این دو نوع چوب اشاره شده است. این ماده بر روی انواع مصالح مثل شیشه رنگ چوب سیمان و …

مهمترین معایب استفاده نمای سرامیک خشک

در این فرآیند چوب با استفاده از بخار آب و فشار هوا خشک میشود؛ مغز چوب چند ساعت با دمای بالا باقی میماند. از لاستیکهای مقاوم در برابر رطوبت میتوان به عایقهای EPDM، TPE و … چندین دهه دوام دارد و دارای لایه محافظ خوردگی مقاوم است. تنوع رنگی، مقاوم در برابر آتش سوزی، قابلیت جدا حرکت کردن درهنگام زلزله، سرعت بالادراجرا ازویژگی مطالب بشتر های این نمااست. لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا است. نمای سرامیک خشک که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی هم گفته می شود جزء دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. دستگاه های سایه زن معمولاً در حفره نصب می شوند و بسته به عرض آن، راهروهایی برای دسترسی و نظافت وجود دارد. وقتی نور خورشید، ساختمان را در ساعاتی از روز گرم میکند، سطح نوارها گسترش می یابد تا در داخل ساختمان سایه ایجاد شود. بر اساس ضوابط اجرایی، استفاده از نمای کامپوزیت و آلومینیومی حداکثر ۲۰ درصد در سطح کلی نمای ساختمان مشرف به معابر مجاز می باشد. Post has ​be en gen᠎erat᠎ed  with behsaznama C᠎on tent Gener​at​or​ D​em oversi on!

به همین صورت نمای کامپوزیت پروفیل آلومینیومی حدود90% سبک تر از سنگ، 75% سبک تر از شیشه، 85% سبک تر از سیمان و 50% سبک تر از ورق معمولی است . صاحبان ساختمان پیش از انتخاب نوع خاصی از نمای خشک می بایست به خیلی چیزها دقت نمایند. چیزهایی که باید به به آن ها دقت شود شامل نوع ساختمان، مواد مورد استفاده در نما و الزاماتی چون عایق بندی. قالب های متفاوت و قابل دسترس و طیف گسترده ای از طراحی ها، رنگ ها و بافت ها، جذابیت سیستم نمای خشک را بیش از پیش بیشتر می کند. همچنین از فلز محافظت می کند و باعث صیقلی و صاف ماندن آن می شود. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. این دو پوست یک منطقه حرارتی تشکیل می دهند و انرژی خورشیدی غیرفعال در حفره باعث کاهش تلفات گرما در زمستان می شود. از این رو لازم است از متخصصین در این زمینه مشورت دریافت کرد تا متریال مناسب با شرایط منطقه را انتخاب کرد.

این تخمین حاکی از جهش ۸۰ درصدی هزینه ساخت طی یک سال است. بعد از هزینه کردن برای نمای ساختمان باید از آن نیز مراقبت کنید تا بتوانید سالیان سال نمایی زیبا و سالم داشته باشید. در نمای خشک امکان رگلاژ سرامیک ها بعداز نصب وجود دارد یعنی در صورت وجود خطاهای احتمالی بعد از اجرا نیز می توان نسبت به رگلاژ آنها اقدام کرد و یا بعداز سالیات متمادی از اجرای نما نسبت به جابجایی یا تعویض سرامیک هایی که نیاز به تصحیح دارند اقدام کرد بدون اینکه نیاز به تخریب نما باشد. سپس رومیان و یونانی ها به کف خانه هایشان با موزاییک های طرح دار زیبایی بخشیدند. فولاد ضد زنگ بسیار دوست دار محیط زیست است زیرا تقریباً می تواند برای همیشه دوام بیاورد. یک ضرورت دیگر ضد آب کردن نمای ساختمان، به تأمین ایمنی مربوط میشود. این لایه اطمینان می دهد که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی گذارد و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید