تا به حال در مورد Extreme نما خشک مشهد چیزی شنیده اید؟ خب در مورد آن…

این رنگ در مقایسه بارنگهای نما از مقاومت سایشی بسیار بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت، اشعه UV، نور خورشید و مواد قلیایی استحکام بسیار بالایی دارد. این ترکیب در قسمتهایی از جمله پنجرهها، برآمدگیها یا لبهها دارای “درزبند” است. این مجموعه میتواند محصول مورد نظر شما را طراحی و ارائه کند. از نظر شرکت نانو پارس گرجی؛ با توجه به جدید بودن فناوری نانو اروپا در صنعت ساختمان، بهترین روش و مقرون به صرفه ترین هزینه برای ضدآب سازی و آبگریزی سطوح سازه ساختمان، استفاده از پوشش های آبگریز کننده نانو است. حفاظهای پنجره مدن از نظر ساخت با حفاظهای پنجره آهنی ساده بسیار متفاوت هستند. مراجعه به یک فروشگاه معتبر طراحی و ساخت و فروش حفاظ اهمیت بسیاری دارد. استفاده از این نما برای ساختمان، مزیتهای زیادی به دنبال دارد بهعنوان مثال؛ میتواند در عین زیبایی، باعث استحکام ساختمان شود زیرا از مواد کانی غیرفلزی به وجود آمده است. در حالی که فاکتورهای بسیاری وجود دارد که در نمای ساختمان نیاز به توجه دارد، یکی از حساس ترین و مهم ترین آنها، انتخاب مواد مناسب است و در مورد انتخاب جنس متریال نمای ساختمان باید طیف وسیعی از عوامل را در نظر داشت.

تاریخچه نمای خشک

از آنجایی که این محصولات جزو امکانات حفاظتی یک ساختمان به شمار میروند، مقاومت آنها اهمیت بسیاری دارد. این مقبره به اواخر سدهٔ هشتم و اوایل سدهٔ نهم هجری قمری تعلق دارد. نکته قابل توجهی که درباره پنجره های دوجداره آلومینیومی یا همان پنجره های ترمال بریک می توان ذکر کرد این است که پنجره های فوق علاوه بر زیبایی وظرافت قابلیت های موجود در پنجره های دوجداره یو پی وی سی را نیز دارا هستند و از این پنجره ها می توان در ابعاد بزرگ و کاربری های ویلایی استفاده کرد، همچنین تنوع رنگ در پنجره های ترمال بریک نسبت به پنجره های upvc بیشتر می باشد. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. پشت سنگ یا همان محل قرارگیری آن باید تمیز باشد. نمونه ی بادگیرهای یک طرفه را در شهرهای طبس و اطراف آن می توان یافت در بعضی مواقع بادگیر یک طرفه پشت به باد و طوفان های آزار دهنده ساخته می شود . شک نکنید که در شهر تهران هر نوع تفریحی برای شما یافت میشود. برای این منظور باید برای ثابت نگه داشتن سنگ یا هر متریال دیگری، تمهیداتی را اندیشید.

در مقابل این مسئله، رنگهای تیره قرار میگیرند در واقع رنگهای تیره بیشتر مناسب متراژ بالا هستند و در صورت استفاده از این دسته از رنگ­ها در متراژ بالا، چیزی از ابهت ساختمان کم نمیشود. تنوع مدلهای این محصولات باعث شد که بخشی از زیبایی نمای ساختمان را در بر بگیرند. حتی برخی از این محصولات به گونهای طراحی میشوند که بتوان از گلدانها نیز در کنار آنها استفاده کرد. امنیت در خانه و ساختمان یکی از مهمترین موضوعات در زندگی امروزه است و نصب حفاظهای پنجره باید حتما مورد توجه قرار گیرد. از محبوبیت نماهای سنگی کاسته نشده است و امروزه بسیاری از افراد تمایل به استفاده از نمای سنگی دارند. یکی از نگرانی های دیگر در طراحی نما مباحث پایداری انرژی و محیط زیستی ساختمان میباشد. روکش کامپوزیت Sentinel EnviroBuild نسبت به روکش های uPVC کمتر قابل احتراق و اشتعال است زیرا دارای درجه آتش سوزی پایین تری در کلاس یورو B در مقابل C/D است که آن را به انتخاب ایمن تر تبدیل می کند. اصل انتخاب رنگ در رابطه با متریال نما نیز مصداق دارد، یعنی هر چه متراژ زمین کوچک باشد، باید تا جای ممکن از رنگهای روشن استفاده کرد که ساختمان بزرگ تر جلوه کند. Da᠎ta h᠎as been c reated  by behsaznama Content Ge nerato r  DEMO!

نمای خشک آجر

برای حفظ کیفیت باید از متریال مستحکمی استفاده کرد که به راحتی شکسته یا خم نشوند. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ، فایبر سمنت برد ، ترموود و … نصب پنجره دوجداره ترمال بریک به طور کلی از انتقال گرما و سرما از طریق قابها جلوگیری میکند و مشکلاتی را که ممکن است در محیطهای بسیار سرد یا بسیار گرم ایجاد شود را کاهش میدهد. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود. در حال حاضر طراحی نمای مدرن از محبوبیت بیشتری برخوردار است. تزئیناتی که روی حفاظهای جدید ساخته میشود، از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است. در عملیات اجرایی پانل پیش ساخته بتن اکسپوز، انجام بستر سازی و آماده سازی سطوح قبل از نصب تایل بتنی پیش ساخته اکسپوز از اهمیت ویژه و تاثیر گذاری بالایی برخوردار است.

مجری نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید