آیا به نمای خشک نیاز دارید؟

ما در آرمن طرح و نما به شما این اطمینان را می دهیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه اجرای نمای کرتین وال مدرن، را تحویل دهیم. ما در شهرها با یک ساختمان روبهرو نیستیم، در واقع هر ساختمان بخش جدا ناپذیری از فضای هر شهری است، و زیبایی، کیفیت و ماندگاری آن ها بر تمام آن شهر تاثیر می گذارد. با توجه به نمودار ارائه شده، چوب (چندلایه) مناسبترین مصالح در فصل سرما است.از میان مصالح فوق تنها استفاده سنگ نما به علت آنکه مقاومت آن از حداقل مقاومت مورد نیاز مصالح کمتر میباشد، از نظر اقلیم شهر تهران مردود میباشد. اقلیم گرم و خشک خود به دلیل تنوع آب و هوایی به دو دسته بیابانی و نیمه بیابانی تقسیم می شود. در این روش ملات را حذف کرده اند و با استفاده از قطعاتی خاص که مخصوص نمای خشک می باشد استفاده می کنند. هدف از این تحقیق بررسی وضعیت آسایش حرارتی ساختمانی اداری با نمای تمام شیشه ای در اقلیم گرم و خشک در قسمت جنوب و جمع بندی معایب ساختمان در برابر اتلاف حرارت و در نهایت ارائه یک طرح ایده آل با راهکار مناسب می باشد. انواع اقلیم های ایران به چهار دسته ی اقلیم معتدل و مرطوب (سواحل جنوبی دریای خزر)، اقلیم سرد (کوهستان های غربی)، اقلیم گرم و خشک (فلات مرکزی) و اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی) دسته بندی می شود. ᠎This art᠎icle has ᠎be​en written  by behsaznama Content Gen᠎erator ​DE᠎MO.

و انتخاب آجرنسوز به طور عمده استفاده می شود.

انواع اجرهای نسوز به دلیل جذب حرارت زیاد، بیشتر در رنگ های تیره، از گزینه های مناسب برای ساخت و ساز در این مناطق است. برای اجرای ارزان قیمت کرتین وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترین گزینه است آرمن شرکت مجری کرتین وال در کشور بوده و در این زمینه خدمات بسیار ارزشمند و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه می هد. بعضی از گزینه های گرانبها برای بالا بردن ارزش ساختمان بکار برده می­شوند. مزیت دیگر آن سرعت نصب بالا و عدم نیاز به کارگر حرفهای برای اجرای آن است… معماری به طور کلی این نیاز را از طریق سازماندهی فضایی و بیان صوری، برآورده میسازد. در مناطقی با اقلیم سرد و کوهستانی، طراحی و معماری نما و انتخاب آجرنسوز به طور عمده استفاده می شود. با توجه به اقلیم تهران که دارای زمستان سرد میباشد، دو عامل شرایط بحرانی هوای خارج و دمای مطلوب انتخاب میشود و بر اساس این دو، مقاومت مورد نیاز و در نتیجه مناسب ترین مصالح انتخاب میشود. در کنار انتخاب بهترین سیستم های نمای ساختمان بایستی به هزینه، زمان اجرا و کیفیت نمای مدنظر توجه و دقت داشته باشید تا بتوانید با هزینه های مناسب از باکیفیت ترین و مدرن ترین نماهای امروزی بهره مند شوید. This a rtic le h as be​en c​re᠎ated wi᠎th behsaznama​ Con te nt Gen​erator DE᠎MO​!

نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. از اجرای تخصصی نما گرفته تا فروش انواع مدل های نمای کرتین وال شیشه ای را می توانید با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت در آرمن طرح و نما تجربه کنید. شما می توانید در خصوص برآورد رایگان قیمت ها قبل از اجرا و خرید مصالح نما با تیم ما مشورت کنید. اگر تصور می کنید نما خشک ساختمان تنها از یک لایه تشکیل شده است، باید بگوییم که اشتباه می کنید! نما به عنوان یک بخش از ساختمان باید طبق فاکتورهایی طراحی شود که عمل به آنها از الزامات طراحی است و حتی اگر تنها به دنبال زیبایی نما هستید باید بدانید که زیبایی ساختمان شما به عمل بر این الزامات وابسته است. اجرای نمای سرامیک خشک را تنها از نمادیزاین بخواهید و با کیفیتی بینظیر تحویل بگیرید.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اشاره کرد. این از انواع نما خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده. تعیین دقیق مناطق اقلیمی و تعیین مشخصات اقلیمی قسمت های مختلف کشور در زمان طراحی و معماری بناها، برای استفاده از انواع آجرهای نسوز، بسیار اهمیت دارد و یکی از مهمترین اقدامات قبل از طراحی و ساخت نمای خارجی و داخلی ساختمان ها با آجر نسوز است. کرتین وال که از انواع نمای خشک محسوب میشود، مجموعهای از اجزای ساختاری است که یا به صورت پنل در کارخانه ساخته میشوند که کرتین وال یونیتایز (Unitized Curtain Wall) نام دارد و برای نصب به محل پروژه میآورند یا به عنوان اجزای جدا از هم به سایت آورده میشوند و در محل مونتاژ میشوند که به کرتین وال استیک (Stick Curtain Walling) مشهور است. علی رغم این آسانی اجرای نمای خشک باید زیر نظر کسانی باشد که در این زمینه تخصص دارند و با ابزاری که به کار برده می شود آشنایی کامل داشته باشد. تصویر زیر یک نمونه خرابی و ریزش سنگ نما رو نشان میده.

مهم کامپوننت اتصالات نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سنگ نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید