آنچه دالایی لاما می تواند در مورد تولید کننده نمای خشک به شما بیاموزد

هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. اگر فکر می کنید طراحی نمای مدرن به معنای استفاده از نوع خاصی از مصالح و یا پیاده سازی طرح های عجیب و غریب است، سخت در اشتباهید! کلام آخر: فراموش نکنید احساسی که بتن اکسپوز در فضای داخلی به وجود می آورد می تواند برای هر شخص تعریف متفاوتی داشته باشد. تصویر وسط با وجود یک نرده چوبی طرح مینیمال بسیار زیابیی را خلق کرده است. به طور مثال در تصویر اول بتن در هماهنگی با ستون، برای طراحی میز و نیمکت به کار گرفته شده است.در تصویر پایین سطح ناصاف و سرد بتن در مقابل سطح صیقلی، براق و گرم پلکسی استفاده شده در سایر قسمت های آشپرخانه تضاد زیبایی را به وجود آورده است. برای این کار شما می توانید فقط دیوار یک بخش مانند دیوار پشت تلویزیون و یا حتی شومینه را در نظر بگیرید.در این حالت برای انتخاب سایر مبلمان ها و رنگ بندی خانه دستتان باز است. بهتر است استفاده از بتن در طراحی اتاق نشیمن و حتی پذیرایی با دقت فراوانی انجام شود چون با استفاده نادرست به راحتی می توانید فضا را خسته کننده و یکنواخت کنید. Da ta was gen er at ed wi th G᠎SA C onte᠎nt Generat᠎or Demover si on.

نمای خشک ساختمان

از جمله می توانیم به آشپزخانه اشاره کنیم که همانند تصاویر بالا در قسمت های مختلف آشپزخانه مانند کانتر، دیوار پشت کابینت، اپن و حتی نیمکت استفاده می شود. همانطور هم که قبلا گفته شده است یکی از مهمترین مواد برای ساخت یک خانه بتن است که انواع مختلفی دارد در اینجا یکی از انواع آن را به همراه کاربرد های آن معرفی میکنیم.. بله همینطوره. بتن اکسپوز یکی از نماهای جذاب ساختمانی است. جالب است بدانید که در این محصول از یک فن خنک کنندهی هوا به جهت خنک شدن دستگاه و تایمر دیجیتالی تمام لمسی استفاده شده است و اقلامی همچون شلف استیکپز و روغنگیر از جمله گزینههای همراه این فر به شمار میرود. در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم، از لاستیکهای دی الکتریکال PVC بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده میگردد. در پنجرههای ترمال بریک موادی نارسانا در بین دو بخش داخلی و خارجی فریمهای آلومینیومی پنجره قرار میگیرند.

روش های نمای خشک

پرداخت خواهید کرد. به خصوص اگر بخواهید که درب و پنجره دو جداره آلومینیومی را برای مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم خریداری کنید. اگر تمایل دارید پله در فضای شما شاخص شده و جلوه ی خاصی پیدا کند این ایده می تواند برایتان مناسب باشد.در دو تصویر بالا می توانید از دو نوع متفاوت نورپردازی در پله ایده بگیرید. مهم این است که شما می خواهید در کدام فضایتان حس صمیمیت و گرمی بیش تری را وارد کنید.به روش ساده تر این ایده می تواند در وسایل خانه مانند تصویر اول نمایان شود.در تصویر دوم هم هماهنگی چوب پشت تخت و کف سازی به یک دست شدن کف و دیوار کمک کرده است. اما گزینه دیگری هم وجود دارد مانند دو تصویر بالایی که در سقف شاهد حضور بتن هستیم. در قطعات از نوعی محصولات سبک استفاده شده است که باعث سبک تر شدن محصول نسبت به بتن خواهد شد.بیشتر محصولات به صورت کاملا خودرنگ تولید میشوند. در این ورش باید پنلهای بتن اسکپوز به صورت سوراخ دار تولید شود و زیرسازی فلزی توسط دو قوطی عمودی در امتداد سوراخ های پنل و روی دیوار اصلی ااجرا شود . از جمله مقاومت و ماندگاری بیشتر آن در برابر احتراق و آتش سوزی می باشد.

گروه مهندسین آرکاور جاوند افتخار این را دارد که با بهرهگیری از مجموعهای از مهندسین متخصص و مبتکر و گروههای اجرایی و نظارتی باتجربه در راستا و با نگرش اصولی به خدمات مهندسی به ایفای نقش خود صنعت ساختوساز بپردازد. در این روش پنلها به گونه ای تولید می شود که در چهار گوشه آنها دستکهای فلزی انتظار تعبیه شده است که این دستکهای فلزی به شبکه فلزی متصل شده و این شبکه فلزی به شبکه مش درون بتن متصل بوده و از طریق جوشکاری به شاسی کشی اصلی که بر روی نما ایجاد شده است متصل می شود. با توجه به تکنولوژی تولید محصول جذب آب 5 درصد میباشد و استفاده از سیل کوتینگ پس از نصب، جذب آب محصول را به صفر میرساند و آن را در برابر نور خورشید و غبار مصون می دارد. ساختارشکنی، به عنوان یک سبک، در دهه ۱۹۸۰ به عنوان جنبشی متولد شد که به دنبال درهم شکستن نمای ساختمان ها و به چالش کشیدن خطوط مستقیم و اشکال کلاسیک هندسی می باشد. در تولید پنلهای بتن اکپوز به این روش باید پشت سوراخ ها و انتهای پنل پلیت هایی کار گذاشته شده که این پلیت ها به شبکه مش درون بتن متصل شده است .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید